Perkongsian ilmu dan informasi yang berkaitan dengan Islam dan akhir zaman berdasarkan akidah ahlus sunnah wal jamaah.

Kpop Agen Pembudayaan Dajal

Kpop Sudah Lama Dikenalpasti Sebagai Agentur Pembudayaan Matasatu Yang Masonik & Satanik

Dakwah Maya - Darihal sihir 'uyun (mata) dan sihir sigil (simbolisma) ritual pentas hiburan Korea:

Saya hanya memerhatikan saja kontroversi yang tercetus melibatkan prilaku sumbang atas pentas gadis-gadis Melayu/Islam peminat KPOP dipeluk cium kumpulan artis KPOP "B1A4"(BANAs). 

Bagi mereka yang sudah lama memantau perkembangan pembudayaan matasatu yang satanik melalui industi hiburan dan drama Korea Selatan, perkembangan terbaru ini tidaklah memeranjatkan samasekali dan sudah terlalu banyak sumber-sumber rujukan mengenai perkara ini buat sekian lama.

Segala kekuatan jentera agentur satanik melalui ritual pentas hiburan sudah lama ditumpukan kepada industri muzik dan hiburan Korea Selatan pasca Hollywood dan Bollywood dan pada skala yang lebih kecil sedikit industi J-Pop (Jepun). 

Begitu ramai kalangan anak-anak remaja Malaysia yang Islam, tidak terkecuali mereka yang bertudung dan berhijab semakin terpengaruh dengan pembudayaan ini dan golongan dewasa Islam di Malaysia pula setelah sekian lama dipengaruhi oleh produksi-produksi tele-drama, tele-movie dan filem-filem Korea yang semakin ketara pembudayaan dan simbolisma sataniknya setelah berjaya berakar umbi secara peringkat demi peringkat hingga ke tahap yang kita lihat dengan terang dan nyata di masakini.

Seruan kita ialah supaya masyarakat harus cepat sedar dan bertaubat dan keluar dari arus fitan pembudayaan satanik ini sebelum terlambat dan mengundang lebih banyak bala' bencana dari Allah ta'ala. - AL FAEDAH


Narsha and SHINee: Illuminati Infiltration of K-Pop



K-Pop and J-Pop Into Illuminati Symbolism: New Kyary Pamyu Pamyu and SuperJunior Videos

Post a Comment

MKRdezign

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget