Perkongsian ilmu dan informasi yang berkaitan dengan Islam dan akhir zaman berdasarkan akidah ahlus sunnah wal jamaah.

Dajjal dalam Iklan Windows 8

Iklan Windows 8 Menunjukkan Mata Satu Dajjal

Jika anda suka melepak depan televisyen pasti tahu dengan ini. Yap., Iklan OS Windows 8 yang akhir-akhir mulai sering muncul di Televisyen. 

Ada satu perkara yang menarik dengan iklan ini iaitu lagu atau soundtrack yang iklannya.

Perhatikan di tangan wanita itu

Seiring intensnya tontonan iklan ini di Televisyen, lagu tersebut mendadak begitu popular hingga keyword carian google tentang lagu atau soundtack tersebut langsung melonjak. 

Ini bermakna lagu yang di bawakannya membuat orang menjadi tertarik, itu sebabnya pihak Microsoft menjadikan lagu Lenka yang berjudul "Everything at Once" sebagai soundtracknya.


Tunggu dulu, ada satu lagi yang menjadi topik dalam posting ini. Iaitu misi tersembunyi dari tayangan iklan ini.

Ya perhatikan baik-baik gambar di atas, ada simbol mata satu di telapak tangan Lenka dan penarinya. Ada mesej illuminati dalam video tersebut.

Seperti diketahui bersama Microsoft sekarang merupakan penyokong atau "dikuasai" oleh pengaruh Zionis (Israel).

Sebenarnya tidak hanya Microsoft sahaja, sangat banyak syarikat besar yang menyokong Zionis (Israel) ini, seperti Nokia, Coca-Cola Company, sampai ke semua produk Unilever yang kita pakai sehari-hari.

Syarikat-syarikat itulah yang membiayai mereka (Zionis / Yahudi / Israel) untuk menghancurkan Islam dan membawa kita untuk mengikuti ajaran mereka.

Jadi mulai sekarang Sedarlah wahai pemuda dan mula berubah. Bermula dari yang kecil, seperti menukar produk-produk unilever yang mungkin kita gunakan saat ini iaitu ubat gigi Pepsodent, jenama Lifebuoy, shampoo Clear, jenama: Sunsilk, Ponds dan masih banyak lagi.

Dan anjurkan kepada muslim lain juga agar menukar produk2 tsb seperti menukar sabun Lifebuoy dengan Medicare atau Nuvo atau yang lain, menukar ubat gigi pepsodent dengan ciptadent, dll.

Menyedarinya adalah langkah yang baik untuk berfikir dengan lebih terperinci.

Post a Comment

MKRdezign

Contact Form

Name

Email *

Message *

Powered by Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget